OBS! Forlænget returfrist for julegaver

Julegaver, kalendergaver og adventsgaver kan returneres frem til den 14. januar 2022. Du kan derfor roligt købe dine gave allerede nu. 
________________________________

Du er velkommen til at returnere dit køb op til 14 dage efter modtagelse. 

Returvarer skal fremstå i ny og ubrugt stand. Beløbet tilbagebetales til samme betalingskort, som du benyttede ved købet i løbet af 5-7 hverdage efter vi har modtaget og behandlet sagen.

Vi tilbyder ikke ombytning. 

Ønsker du en anden vare/størrelse, skal du selv lægge en ny ordre på webshoppen.


Sådan returnerer du din ordre - en guide:

  1. Udfyld vedlagte returformular og læg den sammen med dine varer.
  2. Pak dine returvarer forsvarligt i passende emballage - vi anbefaler, at du bruger den emballage, du modtog ordren i.
  3. Anvend den vedlagte returlabel og aflever pakken i en GLS pakkeshop. Det koster 49 kr. som vi fratrækker dit returbeløb.

Fortrydelsesret

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. 

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

VIGTIGT: Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked på mail: cahetu@cahetu.com.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Beløbet tilbagebetales til samme betalingskort, som du benyttede ved købet i løbet af 5-7 hverdage efter vi har modtaget og behandlet sagen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Vi anbefaler altid, at du sender varen som forsikret pakkepost, da du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. For eksempel ved at anvende den medsendte returlabel.

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Det vil sige, at vi anbefaler at varerne returneres i original emballage og herefter en beskyttende indpakning. Der må ikke påklæbes adresselabel direkte på varen eller den originale emballage, da varen i så fald ikke vil kunne sælges videre til fuld pris.  


Reklamation 

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det vil sige, at der ydes to års reklamationsret i henhold til loven. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Vi forbeholder os altid ret til at afgøre, hvilken form for kompensation kunden skal modtage. I særlige tilfælde såsom ved udenlandske køb vil vi som oftest give penge tilbage eller afslag i prisen.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til cahetu@cahetu.com. Her skal du oplyse dit ordrenummer samt vedhæfte et billede af reklamationen.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Fejl, misbrug og annullering af ordrer

Vi vil annullere en ordre, hvis der er begrundet mistanke om betalingsmisbrug. Alle sådanne bestillinger vil blive meldt til politiet.